Usługi

Weryfikacja usterki automatycznej skrzyni biegów

Naprawa „od A do Z„ skrzyń automatycznych

Wymiana / Regeneracja sprzęgła hydrokinetycznego

Regeneracja sterowników el-hydraulicznych, mechatronicznych

Diagnoza wycieku oleju ze skrzyń automatycznych oraz naprawa

Adaptacje skrzyń biegów, Diagnostyka komputerowa

Wymiana oleju skrzynie: automatyczne, manualne, rozdzielcze, reduktory, mosty

Wymiana sprzęgła : dwumasowego, samonastawnego również w skrzyni manualnej
Zajmujemy się profesjonalną regeneracją i naprawą automatycznych skrzyń biegów takich jak DSG, S-Tronic, Multitronic, Tiptronic, Powershift, Durashift, CVT. Kompleksowo wykonujemy komputerową diagnostykę, przeglądy okresowe, wymianę oleju, przegrywanie softu oraz naprawę sterowników elektronicznych i systemów mechatronicznych.
Do napraw używamy części i podzespołów fabrycznych oraz zamienników producentów współpracujących. Jesteśmy w stanie dokonać, w każdym typie skrzyni biegów dopasowanie i aktualizację oprogramowania. Zanim rozpoczniemy jakąkolwiek naprawę automatycznej skrzyni biegów przeprowadzamy dokładną diagnozę, jak również weryfikację materiałową i programową. Wielokrotnie dochodziło i dochodzi do uszkodzenia skrzyń automatycznych ponieważ nie są przeprowadzone (zalecane przez producenta) rozbudowy techniczne i programowe. Podobnie jak w przypadku naprawy silników nakładamy duży nacisk na poznanie przyczyny uszkodzenia. Jeśli interesuje Państwa naprawa automatycznych skrzyń biegów w mieście Łódź lub Pabianice, to trafili Państwo pod dobry adres. Oferujemy najwyższą jakość usług, na wszystkie naprawy udzielamy 12 miesięcy gwarancji. Możemy wykonać również naprawy pilne, ponieważ oferujemy usługę naprawy jednodniowej. Szczegóły najlepiej omówić telefonicznie lub na miejscu w warsztacie.
Lista najczęściej usuwanych przez nasz zakład usterek

brak możliwości odpalenia pojazdu w pozycji PARKING

wyrzucanie biegu podczas jazdy na luz

błąd licznika obrotów G195, G196, G82

błąd zaworu N88, N215, N216 (zwarcia z potencjałem plus i minus)

przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny (migający bieg lub cała ramka)

odczuwalne szarpnięcia podczas ruszania

brak pełnego wykleszczenia podczas zatrzymania

działanie poprawne na zimnym silniku, po rozgrzaniu trzaski i szarpnięcia

wydostawanie się oleju przez odpowietrznik

podwójne sprzęgło, zbyt duży moment

szarpanie przy zrzucaniu biegów

przypadkowe otwarcie sprzęgła

